-osioon:

Asiakaskokemuksia

Tehtävämme on saada asiakkaille toimiva ja turvallinen IT-ympäristö tuottamalla heille tietoturvan, tietosuojan ja tietohallinnon johtamis- ja asiantuntijapalveluita sekä IT-toimintojen ylläpito- ja tukipalveluita.

Palvelumme koostuvat aina asiakkaan ja asiantuntijoiden yhteistyössä tekemistä tavoitteista. Yhteistyö aloitetaan käymällä läpi asiakkaan toimintaympäristö ja sen asettamat vaatimukset. Näin voimme tuottaa palveluita, joiden avulla asiakas voi tehostaa, turvata ja kehittää omaa liiketoimintaansa. Yhteistyö perustuu aina luottamukseen, rehellisyyteen ja kumppanuuteen.

Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin ja ota meihin yhteyttä.

Atexor Oy, Tarmo Rintala, Senior Manager, Technology at Atexor Oy – katso video

Vähemmän harmaita hiuksia ja enemmän aikaa

Harmaiden hiusten välttämiseksi ja ajan säästämiseksi on valaisinratkaisuja valmistava Atexor ulkoistanut käyttämiensä IT-palveluiden tuottamisen Opsecille. Kun kokonaisuudesta vastaa luotettava kumppani, ei Atexorin omaa aikaa enää huku tulipalojen sammutteluun.

Lue lisää...

Atexor valmistaa SLAM® LED-valaisimia räjähdysvaarallisiin tiloihin, kuten esimerkiksi öljysäiliöihin. Atexorin Senior Manager, Technology Tarmo Rintala on ollut talossa jo vuodesta 1996 lähtien.

– Kuulun kai jo kalustoon. Yhtenä tehtävänäni on muun muassa kaikennäköisten IT-järjestelmien hallinnointi ja niistä vastaaminen. Tässä me käytämme ulkoista IT-palvelua eli Opsecia, Rintala kertoo.

Paikallinen ja luotettava kumppani

Opsecin ja Atexorin yhteistyö alkoi vuonna 2010. Yhteistyöhön ja Opsecin tuottamaan palvelukokonaisuuteen kuuluvat muun muassa IT-päällikkö, käytännön lähituki, budjetointi, suunnittelu ja pitkälti kaikki tietoturvaan liittyvät palvelut. Uusimpana ovat mukaan tulleet EU:n uuteen tietosuoja-asetukseen liittyvät asiat.

– Päädyimme yhteistyöhön Opsecin kanssa, koska he olivat aktiivisia, paikallisia ja tuntuivat luotettavilta. Luotettaviksi he ovat myös osoittautuneet. En ainakaan näin yhtäkkiä muista, että vastaavaa konseptia olisi ollut tarjolla kenelläkään muulla, Rintala muistelee.

– Meillä on kuukausittain palaverit IT-päällikön kanssa, joissa käymme läpi arjen haasteita, Rintala sanoo.

Aikaa ei kulu tulipalojen sammutteluun

Yhteistyö Opsecin kanssa näkyy Rintalan mukaan konkreettisimmin erilaisissa arjen haasteissa sekä vikatilanteissa – kun hiiri ei toimi, patterit tai tulostimen värit ovat lopussa ja niin edelleen. Opsecin ansiosta Rintalan ja Atexorin omaa aikaa säästyy.

– Minulla olisi varmasti paljon enemmän harmaita hiuksia, jos tätä yhteistyötä ei olisi. Arki olisi sellaista tulipalojen sammuttelua, johon minulla itselläni ei todennäköisesti riittäisi aika, Rintala toteaa.

Opsec Oy:n yritysvideo. Videolla mukana Lakeuden Etappi Oy:n toimitusjohtaja Pekka Kontio – katso video

 

 

Asiantuntijoidemme osaamista on käytetty mm.:

  • Tietojärjestelmien, palvelinten ja verkkojen ylläpitoon
  • Tietotekniikan tukipalveluihin ja niiden järjestämisen suunnitteluun
  • Tietotekniikan hankinnoissa, budjetoinneissa ja leasing-sopimuksissa
  • Tietohallinnon suunnitteluun ja johtamiseen
  • Yritysten toiminnan tehostamiseen IT-palvelu- ja teknologiaratkaisujen avulla
  • Tietojärjestelmien, palvelinten ja verkkojen tietoturvallisuustestaukseen ja jatkuvaan valvontaan
  • Tietoturvallisuusauditointeihin ja -tarkastuksiin
  • Yritysten tietoturvallisuuden tilannekuvan tuottamiseen
  • Rikostorjuntaan ja väärinkäytösten ennaltaehkäisyyn
  • Yritysten toiminnan vikasietoisuuden ja jatkuvuuden parantamiseen
  • Tietoturvallisuuden johtamis- ja hallintajärjestelmien luomiseen ja kehittämiseen
  • Yritysten tietosuojan toteutumiseen
  • IT-projektien eteenpäin viemiseen
  • Yritysten tietoturva- ja tietosuojakonsultointiin
  • Henkilökunnan ohjeistamiseen ja kouluttamiseen